|
Przedszkole Miejskie Nr 57 im. Marii Konopnickiej ul. Gospodarcza 63, 41-200 Sosnowiec tel. (32) 291-30-24
|
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 5826 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 57 W SOSNOWCU
- miła atmosfera - wykwalifikowana kadra pedagogiczna - realizacja programów - indywidualny rozwój dziecka - nieodpłatne kółka zainteresowań
|
Przedszkole Miejskie Nr 57 w Sosnowcu swoją działalność opiekuńczo - wychowawczo, dydaktyczną rozpoczęło w październiku 1987r.
Jako jedno z nielicznych na terenie Sosnowca posiada swojego patrona – Marię Konopnicką – uroczyste nadanie imienia nastąpiło po wielu staraniach dyrektora placówki i kadry pedagogicznej w dniu 10 czerwca 1994r.
Zadania naszego przedszkola
- aktywizacja procesów rozwojowych wychowanków, zapewniająca pełny rozwój osobowości w warunkach zdrowia, bezpieczeństwa i atmosfery radosnego dzieciństwa
- dbanie o dobre samopoczucie dzieci i rodziców przebywających w naszym przedszkolu poprzez łagodną adaptację dziecka w środowisku przedszkolnym oraz aktywny udział rodziców w uroczystościach i imprezach przedszkolnych
- ujednolicenie oddziaływań wychowawczych przedszkola i domu rodzinnego warunkiem sukcesów wychowawczych
- kształtowanie postawy proekologicznej„ Młodego Obrońcy Ziemi” w zakresie ochrony środowiska
- rozwijanie i kształtowanie zainteresowań czytelniczych u dzieci
- kształtowanie stosunku akceptacji, umiejętności współżycia i współdziałania z drugim człowiekiem – rozumienie przyczyn odmienności innych ludzi
- uświadamianie dziecku od najmłodszych lat jego potencjalnych możliwości intelektualnych, przygotowanie do osiągnięcia dojrzałości szkolnej
- wspomaganie i ukierunkowanie rozwoju dziecka z wykorzystaniem jego indywidualnych możliwości rozwojowych i uzdolnień
- podejmowanie działań pedagogicznych zmierzających do podnoszenia stopnia umiejętności dziecka, wyrównywania wszelakich dysfunkcji
- kształtowanie podstawy systemu wartości u dzieci – przekazywanie pierwszych sposobów wartościowania, norm, wzorów i ideałów zachowania, eliminowanie zachowań agresywnych (wykorzystanie wzorców z literatury dziecięcej, materiałów dydaktycznych, doświadczeń własnych)
- wspieranie działań twórczych dzieci w kontakcie ze środowiskiem przyrodniczym, społecznym i kulturowym i technicznym
- umożliwianie kadrze pedagogicznej podnoszenia kwalifikacji poszerzających wachlarz zajęć dodatkowych nieodpłatnych dla dzieci
W przedszkolu działają następujące nieodpłatne kółka zainteresowań: radosny ruch do muzyki, dziecięcy teatr, kółko czytelnicze, kółko taneczne "Sambita", kółko plastyczne "Nasi mali artyści".
W przedszkolu realizowane są następujące programy:
- „Bezpieczny przedszkolak"”
- „Promocja zdrowia w edukacji przedszkolnej”
- „Program wychowawczy”
- „Roku Przedszkola w Ruchu"
- „Czyste powietrze wokół nas"
- „Akademia zdrowego przedszkolaka"
- „Kubusiowi przyjaciele natury"
„Moje przedszkole -mój dom, pozwala mi odpowiedzieć na pytanie: kim jestem, jaki jestem, gdzie jestem."
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|